Creatieve communicatie die raakt
Een professionele visuele identiteit schept vertrouwen en geeft een organisatie persoonlijkheid. Vanuit die visie ontwikkelt BOS Reclame al ruim veertig jaar creatieve communicatie voor vele bedrijven en organisaties. Van drukwerk tot website en van autobelettering tot het inrichten van een complete beursstand. Een enkel beeld kan een groot verhaal vertellen. Daarom is het belangrijk dat er aan elke visuele uiting van een organisatie zorg en aandacht wordt besteed. De creatieve professionals van BOS Reclame weten hoe organisaties zich met impact aan de buitenwereld kunnen presenteren.
”Een sterke merkidentiteit zorgt voor herkenning en nodigt uit tot nadere kennismaking voor potentiële klanten”, zegt Christiaan Streefkerk, directeur van BOS Reclame. De geboren en getogen Lexmonder nam het bureau in 2015 over van grondlegger Theo Bos.
Tegendraads
Het reclamebureau opereert vanuit een fraai monumentaal pand in hartje Gorinchem. Het team werkt er met veel plezier aan zeer uiteenlopende opdrachten. Hun benadering is persoonlijk en effectief en levert altijd verrassende invalshoeken op. De mensen van het bureau worden gewaardeerd om hun flexibiliteit, humor en creativiteit. ”We denken graag mee met onze klanten. Daarbij durven we ook tegendraads te zijn als we het doel beter op een andere manier kunnen bereiken”, vertelt Streefkerk. Het bureau werkt nauw samen met kwaliteitsdrukkerijen, tekstschrijvers, fotografen en illustratoren, zodat de klant van idee tot eindresultaat volledig wordt ontzorgd. Huisstijlontwikkeling is een van de specialiteiten van het bureau. Streefkerk: ”We ontwikkelen een geheel nieuwe huisstijl en voeren deze vervolgens door in alle communicatiemiddelen, of we kijken met een frisse blik naar een bestaande huisstijl en passen deze consequent toe in advertenties en andere uitingen.” Het bureau bedenkt en ontwerpt daarnaast advertentiecampagnes die opvallen. ”De advertentie is een klassieker in de reclame, waarmee je een groot, of juist specifiek publiek kunt bereiken”, vertelt Streefkerk. ”Rondom vacatures, evenementen, open dagen en acties ontwikkelen wij een campagne, maken een mediaplan en regelen de advertentieplaatsingen.”
Ook het bouwen van websites is een belangrijke pijler van BOS Reclame. ”Vaak is een website de eerste kennismaking met een organisatie. In onze optiek moet deze daarom functioneel, overzichtelijk en helder zijn. Met een goede online gebruikerservaring leg je de basis voor maximaal rendement”, zegt Streefkerk. De websites worden standaard opgeleverd met een contentmanagementsysteem, zodat klanten zelf hun website kunnen bijhouden.
Raak
Het bureau bedient zowel multinationals als de bakker op de hoek en alles daartussenin. Met een aantal klanten werkt het bureau al tientallen jaren samen. Het gorcumse bureau is ook stevig verankerd in Lexmond: het bureau is betrokken bij maatschappelijke projecten in het dorp en ondersteunt diverse regionale stichtingen en verenigingen. Zo ontwikkelde het bureau ondermeer de complete uitstraling van Feestweek Lexmond 2017.
”Een professionele visuele identiteit schept vertrouwen en geeft persoonlijkheid aan je organisatie”, benadrukt Streefkerk. ”We zorgen ervoor dat de communicatie raak is en past bij merk en product. Daarbij streven we altijd naar het optimale resultaat.” Wat het bureau precies voor u kan betekenen? ”Loop eens binnen, of maak een afspraak voor een vrijblijvend gesprek. Wij nemen graag de tijd voor een kop koffie.”
BOS Reclame creatieve communicatie
Westwagenstraat 77, Gorinchem
T (0183) 633 446
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
www.bosreclame.nl